مابرای سربازی امام خامنه ای زنده ایم!

جنگ جنگ تارفع فتنه از کل جهان

مابرای سربازی امام خامنه ای زنده ایم!

جنگ جنگ تارفع فتنه از کل جهان

مابرای سربازی امام خامنه ای زنده ایم!

دعـا کنـــید که کــار بر جنـــون برسـد
وعشق حیدر و آلش مرا به خون بکشد
اگـرچه نیست جــان،بهای وصــل ولی
کـرم اگر کــرم مرتضی ست رو نکشد

آخرین نظرات

شوفر تریلی خمینی در سربالایی ظهور تخته گاز به خدا رسید!

میوه ها رسیدشان خوش مزه تر اند. البته به قاعده رسیده هاشان بیشتر!

گاهی میوه ها زود می رسند، گاهی دیر و گاهی هم به قاعده ی معمول!  همه شان خوشمزه اند اما آنها که به قاعده معمول می رسند خوشمزه ترین ها هستند چرا که سرد و گرم روزگار را به همان اندازه که مقدر شده است برای رسیدن، می چشند!

حاج حسین،از آن میوه های رسیده بود که به قاعده ی معمول رسیده شد و دست جانانه رفیق اعلا چیدش!

طعم وصال حاج حسین برای عرشیان شیرینتر از حتی حاج همت بودشاید ،شاید شیرینتر از خرازی و...درست مثل حاج حسن طهرانی وحاج احمد کاظمی !

حاج حسین به ظاهر از قافله جا ماند اما در اصل ماند تا قافله را سنگرهایی جلوتر ببرد!

حاج حسین داغ قبول جام زهر خمینی،زخم کوی دانشگاه ۷۸،رنج فتنه ۸۸ و خون دل تحمیل مذاکره و...را چشیده بودو وصالش قوت و شیرینی تحمل روسفیدانه این رنج را هم در خود داشت!

رحمت خدا بر امام خمینی و امام خامنه ای که حاج حسین و امثالهم را سوار سفینه نجات حضرت صاحب(عجل الله فرجه) کردند و شوفر کامیونی را تبدیل کردندبه سرداری که حتی وسعت روحش در ایران هم خلاصه نشد!

والسلام علیه یوم ولد و یوم یموت و یوم یبعث حیا!

شوفر کامیون خمینی!حاج حسین!به حق سینه ای که پارسال،ظهر عاشورا باهم زدیم و غبطه خوردم به حالت،در سربالایی ظهور ما را هم تخته گاز بالا ببر!

  • محمد مهدی سموات

نظرات  (۱)

چند تا نکته و سوال هست تو این شهادت از جمله:
1- خوشا به سعادتش که با شهادتش خیلی ها رو بیدار کرد
2- برخورد خوده من با ایشان خیلی خیلی کوتاه بود ولی از صبح جمله به بعد خیلی چیزا رو برای شخص بنده روشن کرد. مثل داغ یه نزدیک از دیروز تا حالا دارم میسوزم
3- شهادت ایشان باعث شد خیلی فکر کنم بخصوص بعد از پیام آقا "صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ی نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی، صفّی بلند و بنیانی مرصوص است: و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا" این صف طولانیه وخیلی ها هم آرزوی این صف و حتی ادعای بودن تو این صف رو دارن ولی خیلی خیلی کمن اونایی که تو این صف عاقبتشون به خیر میشه. برام سوال شده و به این فکرم مرتبه ی شخص شهید جهاد فی سبیل الله مثل حاج حسین بالاتره یا یکی مثل این علما و عرفا و حتی مثل امام. شهادت کم مرتبه ای نیست... 
پاسخ:
سلام
در فکر مقایسه مقامات نباشیم بهتره، چون در حد عقل ما نیست.
سربسته اما اگر خمینی نبود اصلا این راه باز نمی شد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی