مابرای سربازی امام خامنه ای زنده ایم!

جنگ جنگ تارفع فتنه از کل جهان

مابرای سربازی امام خامنه ای زنده ایم!

جنگ جنگ تارفع فتنه از کل جهان

مابرای سربازی امام خامنه ای زنده ایم!

دعـا کنـــید که کــار بر جنـــون برسـد
وعشق حیدر و آلش مرا به خون بکشد
اگـرچه نیست جــان،بهای وصــل ولی
کـرم اگر کــرم مرتضی ست رو نکشد

آخرین نظرات

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

سوراخ دعا گم شده!

ایام نوجوانی ، گاهیش که البته خیلیش بود به ورزشی رزمی گذشت و در آن مدت بارها در مسابقات هم شرکت کردم.آن اوقاتی که مسابقه، تماشاگر هم داشت و خاصه اوقاتی که تماشاگرها زیاد میشدند کار خیلی سخت میشد، باید خودت را فارغ می کردی از همه هیاهو ها و حواشی تا بلکه بتوانی در زمین مسابقه متمرکز باشی روی اصل مطلب که حرکت حریف بود یا پیش دستی  و نقشه خودت!

گاهی برخی از حرفه ای ترها عده ای دور و بری داشتند که وقت مسابقه فقط کارشان شلوغ کاری و حاشیه سازی بود تا حریف را غافل کنند از اصل مطلب!

تقریبا همان چیزی که بازی در زمین خودی را در فوتبال یک امتیاز کرده است!

امروزه روز در زمین سیاست و فرهنگ و .... هم قصه همین است، عده ای برای شکست حریف و غافل کردن او، مساله ای جذاب و البته با وجهه ی کاملا مثبت و قابل اعتنا -به ظاهر- را علم می کنند تا مساله اصلی، فراموش شود و دشمن از همانجا رخنه کند!که این در لسان مبارک امام خامنه ای عزیزتر از جان به "تبدیل مساله فرعی به اصلی"تعبیر می شود!

امروز به نظر بنده مساله درجه دویی که جای مسایل اصلی مانند نفوذ و اقتصاد مقاومتی را گرفته است حتی در بین ما ظاهرا حزب اللهی ها، مساله برجام است! 

*بعدالتحریر:

گاهی آدمهایی که با آب دشمنی دارند و سدی را می بینند که پر از آب است حمله می کنند به سد!و نمی دانند که ناخواسته با از بین بردن سد و تجمع آب ها، قبر خودشان را می کنند و آب آنها را می برد به ناکجاآباد!

منتظر شنیدن اخباری از نیجره هستم تا بازهم یقین کنم که خون شهید درهم شکننده ی باطل هاست!

اربعینی برای اربعین!

ان شا الله اگه خدا بخواهد چهل نکته از پیاده روی اربعین امسال را با عنوان بالا به مرور قلمی خواهم کرد.


البلاء للولاء

آقای پوتین در اقدامی بی نظیر،مستقیما از فرودگاه  و بدون انجام تشریفات به دیدار امام خامنه ای(حفظه الله) رفت و در این دیدار ضمن رفتاری خاضعانه و مودب،قرآنی خطی را به ایشان هدیه داد.

و ۲۴ساعت بعد....

هواپیمای روسی توسط ترکیه هدف قرار گرفت!

جمع خبرنگاران روسی با حمله موشکی مواجه شدند!

ناتو بر علیه روسیه سخن گفت!

و این ترجمان سخن گهربار البلاء للولاء است،فتامل یا ایهاالمومنون!

بعدالتحریر:

1-ولا اینجا به معنی دوستی است!

2-«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه اواخر هفته گذشته برای ابراز خشم خود نسبت به ترکیه از لفظ الله استفاده کرد و گفت: «الله، حاکمان ترکیه را تنبیه می‌کند».