مابرای سربازی امام خامنه ای زنده ایم!

جنگ جنگ تارفع فتنه از کل جهان

مابرای سربازی امام خامنه ای زنده ایم!

جنگ جنگ تارفع فتنه از کل جهان

مابرای سربازی امام خامنه ای زنده ایم!

دعـا کنـــید که کــار بر جنـــون برسـد
وعشق حیدر و آلش مرا به خون بکشد
اگـرچه نیست جــان،بهای وصــل ولی
کـرم اگر کــرم مرتضی ست رو نکشد

آخرین نظرات

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

گاهی حرام در هیات!

دوستی داشتم کمی اهل مراقبه بود و احوال خوشی داشت، هروقت میخواست وارد هیات شود اذن دخول می خواند.میگفت گاهی که اذن می گیرم انگار در و دیوار می گویند وارد شو!اما یک بار دم در هیاتی اذن دخول گرفتم و دیدم اصلا خبری نیست، حال بدی بهم دست داد، کلی خودم را وارسی کردم اما چیز خاصی پیدا نکردم.از باب شرکت در مجلس عزا وارد شدم اما داخل هم خبری نبود!اواسط روضه بود که مداح شروع کرد به گفتن فضایل امام و در حین این فضایل، اهانتی به یکی از محترمین اهل سنت کرد، فهمیدم که ظلمت این فعل حرام، خیر مجلس را از بین برده بود!

دیشب رفته بودم هیات و مداح در حین روضه خوانی کسی را لعن کرد و کلی حال ما را گرفت جوری که استفاده دیشب ما را از روضه ظاهرا از بین برد .برایش نامه  ای نوشتم و مطلب را تذکر دادم، دقیقا بعد از تذکر احساس کردم دلم باز شد.

بترسیم از فعل حرام در هیات که علاوه بر حرمت فعل گاهی اثرات سو و مخرب دیگری هم دارد!فرض کنید برویم میهمانی خانه کسی و وسط میهمانی حرف تلخ و تندی به یکی از میهمانان بزنیم که صاحب خانه قبلا به ما تذکر آن را داده بود.نمی ترسیم از اینکه از چشم او بیوفتیم؟

زبیر؛ اصولگرایی که مشارکتی شد!

مشکل عمده ای داریم ما در بررسی و تحلیل تاریخ، آن هم اینکه یا اصالتا تاریخ را داستان می دانیم و حاضر به فکر کردن در موردش نیستیم که مصداقش روضه گوش دادن خیلی از ما هاست! یا اینکه بدون کل نگری و جمع بندی تاریخ را تحلیل می کنیم و غالبا متمرکز میشویم روی یک نقاطی که واضح و پرتکرار است!
زبیر یکی از شخصیت های مهم تاریخ است که جامع نگری در مورد او می تواند بسیار روشنگر باشد برای امروز ما!
زبیر شخصیتی کاملا مبارز و به تعبیر امروزی انقلابی است که در پایان راه دنیاطلبی او را به بیراهه بردهو ضدانقلاب می کند.او اصولگرایی است که سوابق بسیار درخشانی حتی بعد از پیامبر اعظم اسلام(صل الله علیه وآله) دراد.سیف الاسلام، مدال تراشیدن سر در حمایت از امیرالمومنین(سلام الله علیه) حضور در تشییع حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) و رای در کمیته شش نفره خلافت به حضرت امیر را دارد اما بعد از خلافت مولا، تاب عدالت او را نیاورده و به حزب مشارکت عایشه می پیوندد که اتفاقا خط امامی هم در آن کم نیست!برای مثال خود عایشه و طلحه و....(اینجا را ببنید)
خب اگر اینگونه تاریخ را بخوانیم دیگر چه موقع در می مانیم در سوابق درخشان انقلابی دیروز آقای ..... که امروز یک تنه جور نفوذ آمریکا را کشید؟!
عمر سعد همنمونه ای از همین افراد است!
لطفا این روز ها فقط گریه نکنیم، گریه پلی است برای عمیق شدن معارف در ما!

حاشیه ای در حد متن:
همدانِ بزرگ بخشیده شد، عمل از سر گیریم.
با این تشییع به نظرم خیلی ها در همدان بخشیده شدند که می توانند با خیال راحت از اعمال گذشته در عمل امروزشان دقت کنند!
همدان هم نشان داد که با احمدی روشن ها و حاج حسین ها و البته این مردم قدردان پرچمش بالاست!
بی دلیل نیست که همدانی برابر آمد با 110!

شوفر تریلی خمینی در سربالایی ظهور تخته گاز به خدا رسید!

میوه ها رسیدشان خوش مزه تر اند. البته به قاعده رسیده هاشان بیشتر!

گاهی میوه ها زود می رسند، گاهی دیر و گاهی هم به قاعده ی معمول!  همه شان خوشمزه اند اما آنها که به قاعده معمول می رسند خوشمزه ترین ها هستند چرا که سرد و گرم روزگار را به همان اندازه که مقدر شده است برای رسیدن، می چشند!

حاج حسین،از آن میوه های رسیده بود که به قاعده ی معمول رسیده شد و دست جانانه رفیق اعلا چیدش!

طعم وصال حاج حسین برای عرشیان شیرینتر از حتی حاج همت بودشاید ،شاید شیرینتر از خرازی و...درست مثل حاج حسن طهرانی وحاج احمد کاظمی !

حاج حسین به ظاهر از قافله جا ماند اما در اصل ماند تا قافله را سنگرهایی جلوتر ببرد!

حاج حسین داغ قبول جام زهر خمینی،زخم کوی دانشگاه ۷۸،رنج فتنه ۸۸ و خون دل تحمیل مذاکره و...را چشیده بودو وصالش قوت و شیرینی تحمل روسفیدانه این رنج را هم در خود داشت!

رحمت خدا بر امام خمینی و امام خامنه ای که حاج حسین و امثالهم را سوار سفینه نجات حضرت صاحب(عجل الله فرجه) کردند و شوفر کامیونی را تبدیل کردندبه سرداری که حتی وسعت روحش در ایران هم خلاصه نشد!

والسلام علیه یوم ولد و یوم یموت و یوم یبعث حیا!

شوفر کامیون خمینی!حاج حسین!به حق سینه ای که پارسال،ظهر عاشورا باهم زدیم و غبطه خوردم به حالت،در سربالایی ظهور ما را هم تخته گاز بالا ببر!

کاش پسرم شهید می شد!

*رییس سازمان حج گفت:از دیروز رفتار سعودی ها با ما کاملا تغییر کرده و شروع به همکاری موثر نموده اند!

دلم میخواهد حالا فقط عشق تو را فریاد بزنم،آقاجانم!امام مظلوم مقتدرم!آسیدعلی آقای خامنه ای!

ای کاش!نفهم هایی که امروز سوار ما هستند بفهمند که راه، کوتاه آمدن نیست!

*ای کاش پسرم به جبهه رفته بود و شهید شده بود،یا کاش شیمیایی،اعصاب و روان یا قطع نخاع شده بود یا لااقل خانه مان بمب باران شده بود یا کاش پسرم توی هواپیمایی بود که ناو وینسنتس زدش و توی خلیج فارس غرق شد یا کاش پسرم توی لبنان،،فلسطین،سوریه،عراق،بحرین یا یمن یا یک جایی توی این دنیا شهید شده بود تا اگر روزی خدایی نکرده مسئولی چیزی شدم یادم باشد اگر قاتل پسرم را حتی اگر به صورت اتفاقی دیدم اگر خِرش را نگرفتم،ناکارش نکردم یا تف نکردم توی صورتش لااقل روبوسی نکنم باهاش!

خدایا به تو پناه می آوریم،کمک مان کن!

سوف نرجع  لنبقی ابداً

سوف یرجع



دوران پسا فاجعه!

*حاج سعید قاسمی چیزی گفته است که فوق العاده تکان دهنده است:وقتی حرم خدا_بیت الله_ امن نیست، یعنی هیچ جا امنیت ندارد!

*گویی خدا می خواهد دست آل سعود را حتی برای ساده لوحترین ها هم رو کند که نه تنها خادم الحرمین نیستند ونه تنها مسلمان نیستند حتی انسان هم نیستند!مگر میشود اینقدر ساده از کنار جان دادن آدمها گذشت؟!

*همه امروز دادشان بلند شده است اما از این لجم می گیرد چرا که دیروزی که حیثیت و عزتمان لگد کوب شد هیچ کس از اینها صدایش بلند نشد!اگر آبروی مومن از کعبه یا پرده کعبه هم بالاتر است باید با کمال شرمندگی  بگویم دیروز به بهانه برجام و... نه آبروی یک مومن که آبروی مومنین لکه دار شد اما همین آقایان امروزی که یقه چاک می دهند صدایشان در نیامد!و این شاید مال این باشد که امروز هم اعتراضمان برای خدا نیست!

*اینها همه انگار مقدمه خبر بزرگی است!

*خدایا به ما رحم کن که با تو باشیم، با اهل تو باشیم و در خط ولایت فقیه که منجر می شود به با حضرت صاحب بودن!

ما حقیریم، ما ضعیفیم و کار همه اش دست توست!ما با تو نبودیم اما تو مشتی گیری کن و با ما باش!

(دروغ نمی گویم اما حتی اگر دروغ است تو راست حسابش کن.)

دنیا پر از سگ است!

 آدم بیا و از سر خط آفریده شو            دیگر لباس تو به تن هر پدر سگی­ست

درباره نام سال

اول از همه:بر همه ما واجب است هرچه ذهنیت بد داریم در مورد دولت نگه داریم برای خودمان و بروز ندهیم چرا که ذهنیت بد مانع همدلی و همزبانی است!

باید یاد بگیریم دقیقا مثل یک دوست با دولت رفتار کنیم.از روی محبت و با احترام انتقاد کنیم و تا حد ممکن همراه باشیم.

*به نظرم یکی از دلایل نامگذاری سال،نتیجه مذاکرات است که حتما باید بعد از آن نظم و سامان کارها برای حفظ نظام باقی بماند.

شاه رفت، امام آمد! همین؟!

شاه رفت، امام آمد! همین؟!

نع،رفیق!به این سادگی ها هم نیست!

شاه نماینده تفکر و سبکی زیستن بود که رفت و امام نیز نماینده تفکر و نوعی دیگر از زیستن که آمد!

امروزه روز هم هیچ فکر نمی کنم مهم باشد در کجا هستی و چه برچسبی به تو بزنند.اگر چون امام  زیست می کنی و با تفکر او فکر می کنی، خط امامی و انقلابی هستی و اگر به سبک شاه زندگی می کنی و با تفکر او فکر می کنی، طاغوتی هستی!

چون مخاطبم غالبا حزب اللهی ها هستند، خصوصیات تفکری و سبک زندگی شاهی را برای خودمان از کلام عزیزتر از جانم(حفظه الله) می نویسم.

شاید مسئولین هم نگاه کنند!

بخوانیم و با خودمان تطبیق بدهیم ببینیم انقلابی هستیم یا طاغوتی:

*یکى از خصوصیّات آن رژیم فاسد، دیکتاتورىِ سیاه و خفقان عجیب علیه مردم، با قساوتآمیزترین روشها [بود] که ممکن است در جاهاى دیگرى از کشورها هم وجود داشته باشد. در اینجا خود ما از نزدیک مشاهده کردیم که چه میکردند و چه رفتارى داشتند با آحاد مردم؛ هم در دوران رضاخان که گذشتگان ما، بزرگترهاى ما آن را دیده بودند و براى ما نقل کردند، هم در دوران اخیر، که خود ماها، آحاد مردم، در میدان بودیم. جوانها البتّه آن دوران را ندیدند.

*خصوصیّت دوّم، وابستگى ذلّتآمیزى بود که اینها به قدرتهاى خارجى داشتند. حالا در این کتابهایى که براى تبرئه و بىگناه نشان دادن رژیم خبیث پهلوى مینویسند، این را منکر میشوند، که [البتّه] قابل انکار نیست. رضاخان به دستور انگلیسىها آمد، به دستور انگلیسىها هم رفت؛ بمجرّد اینکه انگلیسىها پیغام دادند که باید برود، بعد از هفده هجده سال سلطنت، ناچار [رفت]؛ یعنى پشتیبان دیگرى نداشت؛ آنها او را آورده بودند، حالا هم لازم میدانستند او برود، رفت؛ به دستور انگلیسىها آمد، به دستور انگلیسىها رفت. بعد هم که محمّدرضا را انگلیسىها سرِ کار آوردند تا آخر دههى ۲۰، از اوایل دههى ۳۰ آمریکایىها وارد میدان شدند، همهى امور را قبضه کردند و در اختیار گرفتند؛ سیاستها سیاستهاى آمریکا [بود]؛ آنچه منافع آمریکا ایجاب میکند، چه در رفتار داخلى، چه در رفتار منطقهاى، چه در رفتار بینالمللى؛ عیناً آنچه آنها لازم میدانستند؛ یعنى یک تحقیر عظیم ملّت ایران. این یکى از خصوصیّات آن رژیم خبیث این بود.

*خصوصیّت سوّم این رژیم خبیث، فساد بود. انواع فساد، از فسادهاى جنسى بگیرید که مبتلابه تقریباً همهى دربارىها و دوروبرىها و مانند اینها بود که دیگر حالا داستانهایش شرمآور است. آن روز خیلى از آحاد مردم هم میدانستند، اگرچه جرأت نمیکردند بر زبان بیاورند. گاهى از قلم خارجىها درمیرفت، چیزهایى را میگفتند فساد جنسى، فساد مالى، نه فقط در سطوح متوسّط که هر وقتى ممکن است پیش بیاید؛ نخیر، در عالىترین سطوح کشور. از طرف شخص محمّدرضا و دوروبرىهایش، بالاترین فسادهاى مالى، بزرگترین رشوهها، بدترین دستاندازىها، خباثتآلودترین فشارها بر منابع مالى ملّت بهوجود مىآمد. براى خودشان ثروت درست میکردند به قیمت فقیر کردن مردم و بیچاره کردن مردم. فساد، فساد جنسى، فساد مالى، اعتیاد، ترویج اعتیاد و ترویج موادّ مخدّر صنعتى بهوسیلهى عناصر اصلى حکومت آن روز در ایران بهوجود آمد و اتّفاق افتاد.

*بىاعتنائى به مردم؛ ازجملهى خصوصیّات مهمّ رژیم طاغوت بىاعتنائى به مردم بود؛ مردم بههیچقیمت بهحساب نمىآمدند. ما در دوران عمرمان، در دوران جوانى در رژیم گذشته، یک بار هم نه در انتخاباتى شرکت کرده بودیم، نه از مردم کوچه و بازار معمولى مىشنیدیم که شرکت کنند؛ انتخاباتى وجود نداشت. در یک برههاى خیلى صریح، در یک برههاى کمتر صریح، دخالتهاى آنها بود؛ یک مشت مزدور را میبردند، مىنشاندند آنجا و بهوسیلهى آنها در مجلس شورا و مجلس سنا کار خودشان را انجام میدادند. مردم اصلاً نمیدانستند چه کسى در رأس کار است؛ اصلاً رابطهى بین مردم و حکومت قطع بود.

* بىاعتنائى به پیشرفت علمى، ترویج خودکمبینى ملّى و بزرگنمایى غربى؛ حالا کار علمى که پیشرفت نمیکرد، حرکت علمى به معناى واقعى کلمه که اصلاً وجود نداشت، در رسانهها ذائقهى مردم را به واردات عادت دادند که این عادت متأسّفانه تا امروز باقى است. عادات طولانىمدّتى که براى مردم بهوجود مىآید، بهآسانى از بین نمیرود. اینها به جاى کشاندن کشور به سمت احیاى تولیدات داخلى و منابع حقیقى یک ملّت، مردم را با پول نفت عادت دادند به واردات؛ ذائقهى مردم را عوض کردند؛ کشاورزى کشور را نابود کردند، صنایع واقعى و ملّى کشور را از بین بردند، کاملاً کشور را وابسته کردند به خارج و به دشمنان این ملّت. ملّت را تحقیر کردند، توانایىهاى ملّت را دستِکم گرفتند، به زبان آوردند، فرهنگ غربى را بزرگنمایى کردند؛ یک رژیم هفتجوشِ(۳) خبیثِ جامعِ همهى بدىها.

*و......

رفیق خدا باشیم!جان بکنیم اما رفیق خدا باشیم!

خدا باوری به خدای یگانه حقیقی یا خداهای یگانه توهمی؟!

  1. تا پیامبر(صل الله علیه وآله) بود می گفتند:خدا یگانه را قبول داریم اما تو را نه!
  2. و خدا خودش شاهد است که خدای شان توهم بود!
  3. وقتی نوبت مولا(سلام الله علیه)رسید،گفتند:خدا یگانه را و رسولش را قبول داریم اما علی را نه!
  4. و خدا خودش شاهد است که خدای شان توهم بود!
  5. کار به اطاعت هر کس رسید که حی بود،قبول نکردند و گفتند خدای یگانه را قبول داریم و...اما خدا خودش شاهد است که خدای شان توهم بود!
  6. آنقدر که برایمان ملاک اینکه بفهمیم خدای مورد ادعای افراد حقیقی است یا توهمی، این شد که ببینیم در سلسله اطاعت الهی آیا همه سلسله را قبول دارد یا برخی را!
  7. امروز هم برای ما کسی مومن است به خدای حقیقی که معتقد باشد به ولایت امام سیدعلی آقای خامنه ای(حفظه الله)!
  8. به رغم مدعیان که منع عشق کنند.        جمال چهره تو،حجت موجه ماست!